عقيلي: نبرد با استقلال سوپرجام فصل پيش است
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

عقيلي: نبرد با استقلال سوپرجام فصل پيش است


مدافع تيم فوتبال سپاهان معتقد است جدال تيمش با استقلال در هفته دوم ليگ برتر سوپرجام فصل گذشته رقابت‌هاي باشگاهي ايران است که از اين حيث حساسيت دارد.


هادي عقيلي درباره جدال تيم‌هاي فوتبال سپاهان و استقلال دو مدعي قهرماني ليگ امسال در هفته دوم رقابت‌ها، اظهار کرد: بازي حساس و مهمي خواهد بود و به نظر من چون اين دو تيم در اوايل ليگ سيزدهم و در هفته دوم مقابل هم قرار مي‌گيرند، اين مسابقه به نوعي سوپرجام فصل گذشته است. استقلال قهرمان ليگ و سپاهان قهرمان جام حذفي بود که تقابل‌شان از اين حيث مي‌تواند جذاب باشد.

به گزارش ايسنا، وي افزود: استقلال در ورزشگاه آزادي و دراولين بازي که در ليگ امسال مقابل هوادارانش انجام مي‌دهد قطعا به دنبال پيروزي خواهد بود و سپاهان براي ماندن در کورس قهرماني و رتبه‌هاي بالايي جدول به هيچ وجه نمي‌خواهد امتيازهاي اين بازي مهم را از دست بدهد. شخصا انگيزه بالايي براي اين بازي دارم و فکر مي‌کنم ساير بازيکنان هم همينطور باشند.

عقيلي در پاسخ به اينکه آيا حضور بازيکنان فصل گذشته استقلال چون مجتبي جباري و علي حمودي درسپاهان به حساسيت اين بازي مي‌افزايد، به ايسنا گفت: فوتبال حرفه‌اي ديگر چنين مسايلي را برنمي‌تابد. حساسيت‌هاي اينچنيني تقريبا از فوتبال رفته و نمي‌تواند ايجاد هيجان کند. جباري و حمودي در استقلال زحمت کشيده‌اند و در آن طرف بازيکناني بودند که درسپاهان تلاش مي‌کردند و اکنون براي استقلال بازي مي‌کنند. فکر نمي‌کنم مسابقه دو تيم از اين حيث تحت تاثير قرار بگيرد يا خود اين بازيکنان چنين باشند.

مدافع سپاهان درباره پيروزي هفته نخست تيمش مقابل تيم قدرتمند فولاد نيز تصريح کرد: خوشحاليم که در آن بازي به پيروزي رسيديم و فقط حيف که تماشاگران‌مان در ورزشگاه حضور نداشتند. هر دو تيم خوب بازي کردند. سپاهان از نظرهماهنگي بد نبود اما جا دارد بهتر شويم. ضعف‌هايي را در خودمان احساس کرديم که قابل برطرف شدن است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: چهار شنبه 9 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!